Mar 29, 2017 Last Updated 12:28 PM, Mar 29, 2017

Een hot issues in digital marketing zijn data management platforms. In een data management platform wordt data uit diverse bronnen bijeengebracht zoals bijvoorbeeld data uit web analytics, CRM en display advertising. Doel is om segmenten van (site)bezoekers en relaties via verschillende digital kanalen te benaderen met relevante boodschappen. Maar hoe werkt het en wat zijn de learnings? Tijdens deze DAM vertellen 3 bedrijven hun ervaring met het selecteren en implementeren van tooling, het opzetten van campagnes, de learnings, de analyses en de resultaten. Een “must be” sessie voor iedereen die een stap verder wil komen in het digital marketing.

Donderdag 10 september vond weer een editie van de MOA Digital Analytics Middag plaats. Deze keer in de Zilveren Toren bij Amsterdam Centraal. Op het programma stond een praktische sessie over Google Tag Manager en een inspiratiesessie over het meten van de ROI van online en offline media.

MOA Digital Analytics session was set to answer the urge to transform a fuzzy phenomenon into real-life cases. Read Thom Rommens' (Insites Consulting) review of the session with "that big data dude" J. Graeme Noseworthy, IBM and authority Mark Raben, SAP.