Mar 25, 2017 Last Updated 9:59 AM, Mar 20, 2017

Sensorisch onderzoek

sensorischonderzoek

De vakgroep (ook wel profgroep genoemd) Sensorisch onderzoek is een discussieplatform voor en over sensorisch/consumentenonderzoek en stelt zich ten doel om kennisuitwisseling en goed onderwijs binnen deze discipline te stimuleren.

De vakgroep telt momenteel zo'n tachtig leden welke voornamelijk afkomstig zijn uit de voedingsmiddelenindustrie, academische instellingen, hogescholen en onderzoeksinstituten.

De vakgroep komt gemiddeld ieder half jaar bijeen voor een vergadering en organiseert jaarlijks diverse workshops en/of symposia over sensorisch onderzoek.

ruiken

De doelstellingen van de vakgroep voor de komende vijf jaar zijn:

1. Actieve organisatie met actieve leden

  • halfjaarlijks een vakgroepbijeenkomst
  • tweejaarlijks een symposium Proeven van Succes
  • jaarlijks een cursus en examen Sensorisch onderzoek
  • themadagen/workshops.

2. Sensoriek vanuit de onderzoekswereld (lab) naar de consument brengen

3. Marketeers meer betrekken bij/op de hoogte houden van sensorisch onderzoek.

Aanmelden voor deze groep

Stuur een mail met de persoons- en bedrijfsgegevens naar de MOA: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v. Aanmelding Vakgroep Sensorisch onderzoek.
De vakgroep heeft ook een LinkedIn groep: http://www.linkedin.com/groups/MOA-Sensory-workgroup-4059235

Voor meer  informatie en vragen kunt u contact opnemen met één van de bestuursleden.

Bestel het boek Proeven van succes

     
Proeven V omslag schaduw   

De vijfde herziene druk van het boek Proeven van Succes 
van Joep Brinkman is uit! Een boek met de nieuwste inzichten en visies 
ten aanzien van het sensorisch onderzoek. 

Voor de (ervaren) sensorische onderzoeker, maar ook voor een ieder 
die in zijn of haar studie of werk met voedingsmiddelentechnologie
 of Food Marketing te maken krijgt.