Intelligent Tracking Prevention (ITP), het speelt al een tijdje. In februari kregen we te maken met ITP 2.1, met de belangrijkste wijziging dat de levensduur van first-party cookies werden beperkt tot 7 dagen. Op 24 april is ITP 2.2 ook een feit. Het gaat van 7 dagen naar 1 dag. Dat brengt wel wat veranderingen met zich mee op het gebied van digital marketing en het analyseren van data.

Wat betekent dit nu concreet voor jouw business?
Welke impact heeft het?
Welke oplossingen zijn er?

Rick Dronkers, marketing & analytics expert, neemt je stap voor stap mee door de veranderingen die plaats hebben gevonden (ITP van 1.0 t/m 2.2). Wat voor een impact heeft het technisch gezien en op het gebied van analytics en AdTech?. Hij zal tevens potentiële oplossingen presenteren en zijn visie op lange termijn delen.
De discussie is hierna geopend. Stel je vragen, discussieer en brainstorm mee over mogelijke oplossingen, problemen die je bent tegenkomt en lange termijn visies.

Mis deze GRATIS speciale expertise sessie over ITP niet! Stel je vragen, discussieer mee. Het aantal beschikbare plaatsen is zeer beperkt, dus wees er snel bij.
Inloop om 14.30 uur, aanvang is 15.00 uur tot 16.30 uur met aansluitend een borrel tot 17.30 uur.

 

INSCHRIJVEN

DEELNEMERSLIJST

Jan Urlings, Delta Marktonderzoek, is het in de jaren 80 begonnen met de prachtige TV-commercials van Pepsi, Levis en Heineken? Wie weet … Mijn scriptie-onderzoek naar de effecten van muziek in de reclame smaakte in ieder geval naar meer, veel meer. Ik heb een passie voor alles wat het menselijk gedrag beïnvloedt en verklaart. Vandaar mijn voorliefde voor de zeer gevarieerde mix van marketing en marktonderzoek en alles wat te maken heeft met gedragspsychologie.

Mis deze speciale Expertise sessie over cognitieve biases uit de gedragspsychologie niet! Het aantal beschikbare plaatsen is beperkt, dus wees er snel bij.

Tijdens deze sessie leer je alle ins & outs over verschillende biases – gedachtekronkels – die ons gedrag onbewust beïnvloeden en sturen. Wat is bijvoorbeeld het effect van de unit bias op ons eetgedrag? En wat doet de status quo bias met ons keuzegedrag? Aan de hand van een quiz en een kwartetspel leer je spelenderwijs over deze en andere biases.

Het tweede deel van de sessie is gewijd aan een gezamenlijke discussie met vakgenoten over de consequenties van verschillende biases voor kwalitatief en kwantitatief marktonderzoek. Brainstorm mee over hoe we deze zouden kunnen aanpakken of omzeilen, om zo de kwaliteit van onderzoeksresultaten hoog te houden.

Inloop om 14.30 uur, aanvang is 15.00 uur tot 16.30 uur met aansluitend een borrel tot 17.30 uur.

Deze bijeenkomst wordt georganiseerd door MOA Expert Network (oude BkB).

De bijeenkomst is gratis voor MOA-leden*.

Niet-leden** betalen € 50,-. 

* Het is mogelijk een inschrijving te annuleren. Dit doe je uiterlijk 24 uur van tevoren schriftelijk via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Als je verhinderd bent is het mogelijk een collega als vervanger op te geven. Je kunt dit doorgeven viaDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het tarief voor persoonlijke MOA-leden blijft alleen geldig indien de vervanger ook persoonlijk MOA-lid is. No-show fee is € 35,00 (excl. BTW).

** Het is niet mogelijk een inschrijving te annuleren. Als je verhinderd bent is het uiteraard mogelijk een collega als vervanger op te geven. Je kunt dit doorgeven via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

INSCHRIJVEN

DEELNEMERSLIJST

Meer MOA


Kennispartners van Clou

MOA is een

CRKBO Instelling CMYK

Contact

MOA, Expertise Center voor Marketing-insights, Onderzoek & Analytics

Kingsfordweg 151, 1043 GR, Amsterdam
+31 20 5810710
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.