Mar 24, 2017 Last Updated 9:59 AM, Mar 20, 2017

Young researchers SMART

smart logo

Wat is SMART?

SMART staat letterlijk voor Starting Marketing And Research Talents. De naam zegt het al: het is een organisatie voor startende talenten op het gebied van marketing en research. Een organisatie die dient als ontmoetingsplaats voor actieve en enthousiaste gebruikers (product managers, brand managers, onderzoekers aan de bedrijfszijde, etc) en leveranciers (onderzoekers aan de bureauzijde, etc) van marketing informatie en marketing insights. De ontmoetingsplaats van SMART brengt betrokken, inspirerende en veelzijdige mensen in hetzelfde vakgebied bijeen en werkt horizonverbredend.

SMART houdt zich voornamelijk bezig met de volgende punten:

  • Uitwisseling van kennis en kunde op het gebied van marketing en research;
  • Gelegenheid bieden tot informeel contact met talenten van andere bureaus of bedrijven;
  • Inzicht bieden in carrièremogelijkheden voor beginnende talenten;
  • Interesseren van studenten voor marketing en research.

Door de combinatie van kennis, kunde, én het sociale aspect is SMART een slimme manier om actief en binnen een ontspannen sfeer geïnspireerd te worden door vakgenoten buiten de eigen organisatie of werkkring.

SMART maakt deel uit van de MOA. Doelstelling van de MOA is onder meer het draagvlak voor het marktonderzoek te verbreden en de positie van de marktonderzoeker/informatiemanager te verstevigen.

Voor wie is SMART?

Researchers (aan bedrijfszijde en bureauzijde) en marketeers (productmanages, brandmanagers, categorymanagers, etc.) SMART heeft geen leeftijdsgrens, iedereaan die zichzelf als startend talent op het gebied van markteting of research ziet is van harte welkom!

SMART in actie

SMART organiseert regelmatig informele bijeenkomsten in de achterkamer van een kroeg. Dit zijn bijeenkomsten voor en door brutale, kritische jongeren met veel ruimte voor interactie. De spreker(s) zal zich dan met name toeleggen op een onderwerp dat vooral startende talenten zal aanspreken. Tijdens en na de voordracht is uiteraard ruimschoots de tijd om met de spreker en elkaar in discussie te gaan of om gezellig te netwerken met andere aanwezigen onder het genot van een borrel.

Naast de regelmatige bijeenkomsten organiseert SMART ook het jaarlijkse congres. Tijdens dit congres, dat één keer per jaar plaatsvindt op een originele locatie, kunnen de bezoekers hun horizon verbreden, meer inzicht krijgen in het vakgebied en inspirerende vakgenoten ontmoeten. De relevante ontwikkelingen in het vakgebied komen ter sprake, evenals uitdagende discussiepunten, informerende lezingen en interactieve casestudies. Voor meer informatie ga naar smartonderzoek.com.

Deel uitmaken van SMART?

Als je persoonlijk lid wordt van de MOA, kun je automatisch ook deel uitmaken van SMART. Als persoonlijk lid van de MOA kun je gratis naar de bijeenkomsten van SMART en krijg je korting op de toegang van het jaarlijkse SMART-congres.

Wil je alleen op de hoogte gehouden worden van alle SMART-activiteiten, stuur dan een email met het onderwerp ‘Ik ben SMART’ naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Vergeet niet je naam en bedrijf erbij te vermelden.

Optimaal gebruik maken van het SMART netwerk? Meld je dan aan bij onze social media kanalen: 

LinkedIn23   Facebook3  Twitter13 
LinkedIn Facebook Twitter

 

SMART sponsoren?

Natuurlijk kunt u als bedrijf niet ontbreken bij de SMART activiteiten. Daarom stellen wij u in de gelegenheid om als jaarsponsor of als congressponsor mee te doen met SMART en daardoor betrokken te zijn met hetgeen wat wij organiseren, contact te leggen met onze doelgroep en naamsbekendheid te geven in de markt.

Heeft u interesse om SMART dit jaar te sponsoren, stuur dan een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en wij laten u meer weten over de mogelijkheden.

Wie zit er in het SMART bestuur?

Marcel Paquay, voorzitter (CG Selecties)
Jorieke Aben (MWM2)
Debby van Adrichem    (Kantar TNS)
Marieke Boerma (Ruigrok | Netpanel)
Willemijn van Bommel (Vodafone)
Yoeni Kuijper (Polyfilla Pro, Akzonobel)
Marije Luschen (Amsterdam Marketing)
Danika Smit (ESOMAR)



Voor vragen kunt u terecht bij het MOA Team

evelop

T: 020-5810710
E: info@moaweb.nl