Nov 17, 2018 Last Updated 4:25 PM, Nov 15, 2018

MOAcademy

De MOAcademy is een dynamisch kennisplatform voor professionals die actief zijn op het terrein van market research, digital analytics en marketing. Binnen de MOAcademy behandelen we alle actuele thema’s van het vakgebied in praktische workshops van (doorgaans) een dag. Bij elke workshop geven we aan hoe theorie en praktijk zich tot elkaar verhouden.

Het programma van de MOAcademy is gericht op diverse doelgroepen. Bij elke workshop staat voor wie deze primair bestemd is. Daarnaast geven de aanduidingen ‘A (junior), B (medior) en C (senior)’ aan op welk ervaringsniveau de workshop is afgestemd.

In het aanbod van workshops zullen naast bestaande en veel gevraagde onderwerpen, telkens workshops worden ontwikkeld die aansluiten bij de veranderende rol van marktonderzoek.

Het kenmerkende van alle workshops die de MOAcademy aanbiedt is dat deelnemers hun kennis verrijken, maar bovenal dat ze deze kennis direct kunnen toepassen, mede doordat de ingebrachte casuïstiek een belangrijk onderdeel is van alle workshops. De praktijk van de deelnemer staat centraal!

Bent u geen lid van de MOA en wilt u toch een MOAcademy volgen, dan kunt u veel geld besparen door lid te worden van de MOA.
U betaalt een persoonlijk lidmaatschap (en als uw bedrijf nog geen lid is, ook het bedrijfslidmaatschap) en mag dan tegen de ledenprijs aan de MOAcademy meedoen.
U kunt zich dmv het op de website als MOA-lid aanmelden en u dient op het formulier in het vakje aanvullende factuurgegevens "actiecode MOAC" te vermelden. (Geen code, geen ledenkorting). U dient minimaal 2 jaar lid te blijven.
Deze actie geldt zowel voor bedrijfsleden als persoonlijke leden.