BannerSO A

 

Vijfde, herziene editie boek Proeven van succes

Half augustus 2016 presenteert de MOA de vijfde druk van het boek “Proeven van succes" geschreven door Joep Brinkman. Het boek is een mooi naslagwerk voor de ervaren sensorische onderzoeker, maar ook een fantastisch leerboek voor eenieder die in zijn of haar studie met voedingsmiddelentechnologie of Food Marketing te maken krijgt.Proeven V omslag schaduw

Het boek is een herziene versie, met nieuwe inzichten en visies ten aanzien van het sensorisch onderzoek. Sinds de vierde druk van het boek wordt er daarbij uitgebreid aandacht besteed aan Thurstonian scaling, de problematiek van het toetsen op gelijkheid en de toetspower.

Kosten per boek (incl. BTW en verzendkosten): € 99,--

Bij 20 of meer exemplaren per jaar ontvang je 30% korting en betaal je € 69,50

Proeven van succes, met ISBN-nummer 978 90 81923 31 6, kun je hier bestellen.

Voor meer informatie neem contact op met Anne Brenninkmeijer op 020 – 581 07 16. 

Bijbehorende documenten: 

Bij het boek zijn nog antwoorden en opdrachten gemaakt zodat studenten zich voor kunnen bereiden op het Examen Sensorisch onderzoek B van de MOA en NIMA. Download deze PDF's hieronder:

 

 

Meer MOA


Kennispartners van Clou

MOA is een

CRKBO Instelling CMYK

Contact

MOA, Expertise Center voor Marketing-insights, Onderzoek & Analytics

Kingsfordweg 151, 1043 GR, Amsterdam
+31 20 5810710
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.